hej!!<33

idag var jag i parken med Bella och Zally hehe..
men typ från början körde vi fotbollsmatch Bella och Zally mot mig och min bror men sen så hoppa en annan in (han heter Miklo) han e bra på fotboll men jag ville inte vara med han men det stog typ 2-1 elr 3-1 elr nåt jag vet inte men sen gick vi in i hobbyn och gjorde en liten ask som ja visar sen. Bella gick hem typ halv 4 och Zally 4
Då var jag med Erika,Nadia och nån annan vi skratta jätte mycket åt den HAHA...
men sen kom jag hem halv 5 eller nåt sånt och då gjorde jag läxan och blablabla....  Men på fredag ska jag till Sofias kalas 19 till 21 det ska bli jätte kul hihi.. men aja hejdå // MELLA


Kommentarer
Postat av: julia!

Gå med i min tävling. veckans blogg. jag kommer länka till vinnaren. så var med och få så många att rösta på dej (Tips: skriv på din blogg att era/dina läsare ska gå in på min blogg och rösta på dej eller kanske säg till alla dina vänner att gå in på min blogg och rösta på dej.

Länk: http://alltiiidjuliia.blogg.se/2010/january/veckans-blogg.html

Lycka till ;)

2010-01-24 @ 20:38:38
URL: http://alltiiidjuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0