...♥

♥...heey! har tråkigt nu men iaf snart så ska jag typ till mormor&morfar efter som vi ska till min kusin(melisa) för att hon fyller år igentligen imorn men vi ska fira idah <3
Men mina föreldrar kommer lite senare <3
Men just nu ligger jag å slappar och tittar på tv asså MTV   <3 vänta på att BROOKE knows best ska börja å sen dom anndra filmerna <3 asså just nui e det bara låtar.
Aa  igår slutade vi kl:12.00 <3¨
Men bloggar kanske sen hejdåå <3 / bella <3 pözzz                               <3    grattis bästa kusse <3

Kommentarer
Postat av: dilan

grattis melissa<33

2010-01-16 @ 15:22:42
Postat av: Yasmine

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN:D Skriv en fråga!

2010-01-19 @ 16:05:52
URL: http://yassew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0