hej hej

hej idag var jag i skolan och zally var sjuk:( jag och bella va tillsamans då ...
vi lekte i lilla fortet a-kull med niko,sune,sofia,sarah,louisa,dylan,filip,alexander,torsten och kommer inte på mer
men vi hade SKITA kul:D jag blev 1 gång han men då trodde dylan att jag hade sagt ¨A¨ till honom men jag hade inte det så skulle vi kulla sarah men sarah visste inte vem om var så det blev litet :| hehe....
men nu ska jag blogga på annan blogg jag ska:
1. blogga på andra blogg
2. kolla på andras bloggar
3. spela PC spel
4. kolla på topp modell
5. kolla på hannah montana
6. kanske gå ut med bella om jag kan
7. blogga kanske
8. spela data
9. kolla på tv
10. göra läxa
SLUT
sen så kanske jag ska sova elr titta på tv igen byeee// mella<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0