I JUL FICK JAG ...

...  I julplappar fick ja rätt så mycket jag fick : en twilight armband ,New Moon kalender 2010 , en platttong av lia å min moste jag fick en svart av lia å en rosa av min moster men nin moster ska byta ut hennes jul klapp å köpa nått annat och så fick jag en rosa klocka asså till armen , en bok och sist men inte minst en lava lampa å en cd som min bästa kusin har gjort den själv asså bränt den www.melissapervan.blogg.se bästa bloggen å min kusse heter melissa som ni vet <3<3<3<3<3<3<3<3   och hon gav mig så klart också lava lampan ochh den e Rosa<3
och sen fick jag en sak som man hänger smycken med asså det e typ som en liten dockaa<3
lägger in en dagens låt å bilder på sakerna om jag kan <3 hejdåå / bella♥
Bloggar kanske senare <3

Kommentarer
Postat av: dilan

jag fick också en plattång men den va lila rosa ttyp

2009-12-25 @ 18:08:28
Postat av: dilaan<3

asså jag fick en plattång förra året <33 hehehe

2009-12-29 @ 02:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0