And so the lion fell'd in love whit the lamb <333

Lite twilight Dikter och sånt: D

twilightnörd.

 Dear Alice.

Du har disipered. Like everything else. Vem ska jag annars prata med När jag förlorade? Når du lämnade. Du tog allt med dig. Det är som en stor Helhet i mitt bröst. Jag Önskar jag kund Jacob berätta om. Han får mig Att må bättre. Han gör mig levande. Hela i mitt bröst är Nästan helt När jag är med Jacob. Like it wheled Nästan, för en stund. Men inte ens Jacob kan Hålla mardrömmarna borta.


Ibland är du här,
Nästa stund där.
Ibland är du världens bästa,
och ibland låter jag mig vid dig Fästa.
Men strax är du borta,
och stunderna med dig känns Korta.
Jag kan Inte Fatta Att du Håller mig kär,
Når du Behandlar mig så här
Åh Edward Cullen jag älskar dig <33
Hon tittar på mig med
Hennes djupa Bruna ögon,
Hennes Osäkerhet skiner igenom.
När hon tar ett steg Närmare
mig en lätt bris
fylld med hennes doft
blåser på mitt ansikte.
Jag tar Ett djupt andetag och
förbränningen i halsen
Nästan driver mig till vansinne.
Jag lyfter min hand
för Ansiktet
känna hennes släta hud.
Jag lutar över henne sakta
kyssa hennes vackra läppar som
Jag hör hennes hjärta börjar
slå snabbare.
I det ögonblicket vet jag
Jag skulle aldrig kunna leva utan henne
Två Olika varelser
Långt ifrån varandra
I näringskedjan
Den ena äter
Den andra blir uppäten
Den ena gillar Att dricka blod
Den andre har blodet
I sig
Två Olika varelser
Den ena är Blek
Den andra är Också Blek
Nej vänta
Det var Lika
Den ene gillar blomdoft
Den andra doftar som blommor
Eh ... den ene ... den ene ...
Två Olika varelser
På många sätt!
Men de hör ihop
Tack Vara Att
Den andra är så
Är så aptitlig
Två Olika varelser
Som hör ihop
Tills Den andra blir uppäten
Gröna Staden, regniga staden.
Staden Där historien börjar och slutar.
Staden en miljon människor vill besöka.
Staden utan sol, Dar Vampyrer spak
Blod som Rinner
Skrik i natten
Tystnad

Svarta Skuggor
Tysta STEG

Skymning över havet
Två skuggor i natten
Mörka Skogar


Och det här var allt från mig / / Mella


Kommentarer
Postat av: mella<3

det var inte jag som skrev det jag kopierade det hehe :D

2009-12-13 @ 15:28:29
Postat av: öhh...

vet du ens vad AND SO THE LION FELL'D IN LOVE WHIT THE LAMB betyder? Då menar jag inte på svenska utan ordförklara...

in your face!

2009-12-14 @ 19:40:56
Postat av: Anonym

ja kanske för du inte vet jag har ju sett filmen!!!

2009-12-17 @ 07:45:48
Postat av: Anonym

och så förälskade sig lejonet i lammet

2009-12-21 @ 13:41:27
Postat av: Anonym

Du kompierar ju allt som har med twilight att göra gumman, ge dig bella gillar twilight mer än dig.

2009-12-26 @ 11:18:37
Postat av: Anonym

+ detdär är inga dikter, det är breven bella skrev till Alice på datan i filmen när de hade stuckit!

2009-12-26 @ 11:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0