30 saker om twilight <33 och en dikt :D

30 saker om twilight vet inte vem som har skrivit det men den e bra ;D
1.
Du kan njuta av banketten medan motstånd vinet.
2. Framtiden är inte skrivet i sten.
3. Män är crabby när de är hungriga.
4. Inget slår en retlig grizzlybjörn.
5. Sann kärlek känner inga gränser.
6. Vissa människor är bara fara magneter.
7. Även eviga fiender kan arbeta tillsammans för att spara något de älskar.
8. Glömma huggtänder - riktiga vampyrer sparkle!
9. Själsfränder finns, även om det tar 100 år att hitta dem.
10. Porshe 911 Turbo göra riktigt bra mutor.
11. Vänskap är som solen på en molnig dag.
12. Snö betyder bara att det är för kallt för regn.
13. Familj handlar om mer än bara blod.
14. Vad är värt att göra är värd mer än jag gjort.
15. Förlora ditt humör kan vara hårresande.
16. "Vegetarian" har många betydelser.
17. Även monster kan behålla sin mänsklighet.
18. Det finns undantag till varje regel.
19. Kontrollera alltid dåliga nyheter innan du gör något dumt.
20. Höra röster i huvudet inte nödvändigtvis betyda att du är galen.
21. Kärlek betyder att vara villig att offra din lycka för en annans.
22. Kalla händer = varmt hjärta.
23. Inte andas är obekvämt.
24. Dumma lamm och masochistiska lejon göra ganska par.
25. Romeo var en idiot.
26. Twilight är den sorgligaste och säkraste tiden på dygnet.
27. Extremsport bör inte försöka ensam.
28. Livet är värt mycket liten utan någon att dela det med.
29. Rumsvärmare kan vara mycket irriterande.
30. Kärlek kan göra även de mest eländiga platserna paradis
Jag lovar att rember Bella
Vart gång jag faller vårdslöst ned
Och jag lovar att minnas Edward
När någonsin I'm out of town
Jag lovar att lyda trafikreglerna
För Charlies skull naturligtvis
Och jag lovar att komma ihåg Jacob
När mitt hjärta fylls med ånger
Jag lovar att minnas Carlisle
När allt jag är på akuten
Och jag lovar att rember Emmet
Varje gång det finns en enorm boom
Jag lovar att minnas Rosalie
När allt jag ser något som håller ren skönhet
Och jag lovar att komma ihåg Alice
När jag är i ett köpcentrum och söt outfit fläckar mig
Jag lovar att minnas Renesmee
När jag ser detta vackra brons hår
Och jag lovar att komma ihåg Esme
När någon säger till mig att de vård
Jag lovar att minnas Jasper
Närhelst min mage är inte böjt
Och jag lovar att komma ihåg Volturi
När någon talar om att dominera världen
Ja jag lovar att älska Twilight
Vart jag får gå
Så att alla kan se min besatthet
Eftersom jag vet vad alla Twilighters vet.

Jag vet inte vem som har skrivit denna dikt män Mycket bra var den! // mella

Kommentarer
Postat av: Öhh.

Vet du ens vad alla dem här sakerna betyder...???

du har säkert kopierat....

du härmar belma och tror att du kan gilla twilight mer But I'm sorry that I have to say it but .. It will never happen;)

så snälla sluta låtsas (: ett bra tips =)

2009-12-14 @ 19:39:09
Postat av: Jag håller med

.. Ja håller defenetift med, du härmar henne med typ alla saker?! du köper samma kläder hela tiden som henne! DIN LILLA KOPIERINGSMASKIN! :P

2009-12-26 @ 11:16:25
Postat av: Anonym

vadå kopieringsmaskin du som heter ¨jag håller med ¨ härmar ju den som heter ¨öhh¨

2009-12-29 @ 18:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0